Отримуй більше, плати менше! Кредит до 5 000 грн під 1.5%

укладено 7 112 угод на сумму:
1
0
8
9
9
8
0
0
грн.

Довідка

Загальні питання
Яка категорія клієнтів може отримати кредит?

Будь-який повнолітній громадянин України віком від 18 до 65 років, зареєстрований на території України, який  має банківську платіжну  картку Visa і MasterCard.

Що таке «КАПУСТА У КИШЕНІ»?

КАПУСТА У КИШЕНІ – це сучасний та простий онлайн сервіс, за допомогою якого можна отримати кредити на банківські картки 24 години на добу 7 днів на тиждень.

Як приймається рішення про видачу кредиту?

Ми приймаємо рішення після того, як ви пройдете реєстрацію і заповните анкету.

Як швидко гроші надійдуть на карту?

Як правило зарахування відбувається миттєво. У разі не надходження грошей протягом декількох годин ми рекомендуємо вам звернутися у ваш банк і уточнити регламент зарахування коштів на карткові рахунки за безготівковим переказом.

Чи можна оформити більше одного кредиту одночасно?

Ви не можете оформити  більше одного кредиту одночасно. Але ви можете своєчасно сплативши проценти за користування кредитом, оформити пролонгацію і відстрочити дату оплати кредиту.

Який максимальний розмір і термін кредиту?

Максимальний термін кредиту становить 30 днів (без пролонгації).  Максимальна сума при першому кредиті становить 1500 грн, при повторному - до 5000 грн.

Чи можна відмовитися від кредиту?

Ви можете відмовитися від кредиту, проте ви повинні повністю повернути суму кредиту і проценти за час його фактичного користування.

Я погасив кредит. Коли я зможу подати заявку на кредит знову?

Ви можете подати повторну заявку відразу по факту виконання наступних пунктів:
1. Ми отримали переказані вами кошти на погашення існуючої кредитної заборгованості в повному обсязі.
2. Інформація в Особистому Кабінеті про погашення кредиту оновлена.
Для подачі нової заявки увійдіть в свій Особистий Кабінет і вкажіть суму та строк кредиту.

Як дізнатися результат прийнятого рішення?

Як тільки рішення буде прийнято, вам надійде  SMS-повідомлення з результатом. Так само відповідь за заявкою буде продубльована у вашому Особистому Кабінеті і в листі, який ми надішлемо на ваш е- mail. 

Як верифікувати платіжну картку?

Заради безпеки ваших коштів, нам необхідно переконатися, що саме ви є держателем платіжної картки, яка вказана вами у Заявці, тому на картці буде заблокована випадкова сума до 1 гривні. Цю суму вам треба буде вказати у спеціальній формі, що з’явиться на екрані вашого комп’ютера. Дізнатися яку саме суму було заблоковано можна одним із способів:
• через SMS від банку, яким випущено вашу картку (за умови, якщо картка підключена до послуги SMS-банкінгу);
• зателефонувати в службу підтримки банку-емітента картки та дізнатися суму останньої транзакції по картці (телефон знаходиться на зворотній стороні картки).
• скористатися системою Інтернет-банкінгу емітента картки та переглянути виписку за карткою;
На час перевірки дана сума буде заблокована на вашому рахунку, зняття блокування буде здійснено автоматично.

Отримали менше грошей, ніж замовляли?

При зарахуванні суми кредиту на вашу платіжну картку утримується сума комісії як відсоток від суми кредиту. У разі виникнення питань, ми рекомендуємо вам звернутися у ваш банк і уточнити тарифи на обслуговування.  Ваш банк може стягувати  комісію за поповнення карткового рахунку. Ви зможете побачити детальні статті витрат у своїй банківській виписці.

Такий номер ІПН вже присутній у системі?

Номер ІПН, який ви вказуєте вже був зареєстрований. Можливо Ви намагаєтесь авторизуватися на сайті не через той аккаунт (електронну пошту або соц. мережу), за допомогою якого були зареєстровані вперше. Перевірте правильність ІПН, або увійдіть на сайт, використовуючи інший аккаунт.

Повернення кредиту
Повернення кредиту. Оплата платіжною карткою.

У Особистому Кабінеті виберіть суму оплати та натисніть кнопку «Оплатити кредит». Ви завжди можете побачити суму до виплати на дату погашення, зазначену в договорі, і фактичну заборгованість на поточний момент, тому у вас є можливість  оплатити кредит заздалегідь, сплативши проценти за  фактичний час його користування.

Повернення кредиту. Оплата банківським переказом.

Ви можете здійснити оплату вашого кредиту та процентів за його користування в будь-якому банку, вказавши наступні реквізити:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОВІРАКРЕДІТ»

поточний рахунок № 26006595666800 в АТ "УКРСИББАНК"

МФО 351005    

ЄДРПОУ 40008073 

У призначенні платежу вам необхідно вказати своє ПІБ та ідентифікаційний номер, інакше ми не зможемо ідентифікувати платіж і ваш кредит(проценти) не буде(уть) погашений(і). 

Повернення кредиту. Оплата в терміналах самообслуговування

Ви маєте можливість оплатити Ваш кредит через мережу терміналів Приватбанку та Квітки.  На це Вам необхідно витратити лише декілька хвилин. Швидко та просто:
а) в терміналі Приватбанку чи Квітки Вам потрібно вибрати категорію "Інші послуги" і виконати пошук по слову – "Довіракредіт";
б) ввести номер Кредитного договору або номер ІПН;
в) ввести суму і оплатити кредит;

Чи можна виплатити кредит достроково?

Так, ви можете сплатити кредит достроково. Більш того, чим раніше ви виплачуєте кредит, тим менше Вам доведеться платити процентів за користування ним. Ви можете побачити суму фактичної заборгованості за процентами та кредитом станом на будь-який день в Особистому Кабінеті.

Чи можна оплатити кредит частинами?

Так,  можна оплачувати кредит частинами.

Пролонгація
Чи можна продовжити термін кредиту?

 

Строк дії кредиту автоматично продовжується на кількість днів, зазначених в п.1.3. Кредитного Договору (далі- Договір), у випадку, якщо по День повернення кредиту (включно) Позичальник здійснив оплату  заборгованості по Договору  на суму не менше суми процентів, що розраховані виходячи з кількості  днів, що встановлені в п.1.3 Договору та передували (поспіль) Дню повернення кредиту (включно).

У випадку, якщо строк дії кредиту закінчився та не відбулася його чергова пролонгація, строк дії кредиту автоматично продовжується, на кількість днів, зазначених в п.1.3. цього Договору в дату здійснення Позичальником оплати в повному обсязі заборгованості за процентами, що передбачені цим Договором.

Скільки разів можна оформляти пролонгацію кредиту?

Загальна кількість пролонгацій, що передбачені Договором, протягом всього строку дії Договору не може перевищувати 10 разів. Після кожної пролонгації строку дії кредиту, День повернення кредиту зазначається в Особистому кабінеті. 

Чи змінюються умови кредиту при пролонгації кредиту?

При пролонгації розмір Процентної ставки на кожний наступний період кредиту не змінюється.

Як зміняться умови кредиту при повторних пролонгаціях кредиту, в т.ч. якщо була прострочка по кредиту?

1. Строк дії кредиту автоматично продовжується на первісно вибрану Позичальником кількість днів, у випадку, якщо по День повернення кредиту (включно) Позичальник здійснив оплату  заборгованості по Кредитному договору (далі- Договір) на суму не менше суми процентів, що розраховані виходячи з кількості  днів, що встановлені Договором та передували (поспіль) Дню поверненню кредиту (включно).

2. У випадку, якщо строк дії кредиту закінчився та не відбулася його чергова пролонгація, строк дії кредиту автоматично продовжується, на кількість днів, зазначених в Договорі в дату здійснення Позичальником оплати в повному обсязі заборгованості за процентами, що передбачені Договором.

Несплата та прострочка
Які наслідки у разі несвоєчасної оплати заборгованості?

При настанні планової дати погашення і наявності заборгованості (у випадку, якщо за правилами не оформлюється автоматична пролонгація кредиту), заборгованість вважається простроченою. Із дня виникнення простроченої заборгованості продовжується нарахування процентів до дати погашення простроченої заборгованості, але у будь-якому разі, не більше 60 календарних днів з дати виникнення простроченої заборгованості.

В якому розмірі виставляється до оплати штраф за прострочку?

За фактом наявності простроченої заборгованості за кредитом та/або процентами штраф за виникнення простроченої заборгованості не застосовується.

Що буде, якщо не повернений кредит?

У разі несвоєчасного виконання зобов'язань Позичальником Товариство може почати процес стягнення заборгованості, в т.ч. право стягнення може бути передано третім особам, що негативно вплине на кредитну історію і в подальшому може стати причиною відмови в отриманні кредитів.

Техничні питання
Не отримали e-mail?

Ми рекомендуємо вам перевірити ящик «Спам» або звернутися в службу підтримки.

Не приходить СМС-повідомлення з кодом?

Якщо вам не приходить СМС-повідомлення з кодом, то ви можете натиснути кнопку "Відправити ще раз".
Найчастіші причини, чому ви не отримуєте СМС з кодом:
1. Ви використовуєте стороннє програмне забезпечення для отримання СМС.
2. Ви були "не в мережі" або на момент відправки був незадовільний зв'язок - в такому випадку потрібно деякий час почекати.
3. Повідомлення отримано, але телефон розпізнав його як "системне" і зберіг на телефоні в окремій папці.

Будь ласка, перевірте, що ви не використовуєте додаткових програм для отримання СМС-повідомлень, а також спробуйте перезавантажити телефон, переставити SIM-карту в інший апарат.

Коли можна подати повторну заявку після отримання відмови?

Наша система постійно поліпшується, тому навіть якщо ви отримали відмову, спробуйте ще раз через 1 місяць.

Що робити коли транзакції відхиляються?

Ми рекомендуємо вам звернутися у ваш банк - можливо на вашій картці заблокована можливість розрахунків в інтернеті.